Eliberare Certificat Constatator Online in medie in 5 minute!
Certificatul constatator este un document eliberat de catre institutia in care sunt specificate datele acestuia. Acest certificat este necesar atunci cand se doreste vanzarea, ipotecarea, donarea, precum si alte actiuni cu privire la un anumit imobil. In general, solicitarea unui astfel de certificat poate dura cateva zile, insa exista si cazuri in care se pot obtine rapid.
Un certificat constatator este un document oficial care atestă o stare sau un fapt. Certificatul constatator poate fi eliberat de către autoritățile competente, cum ar fi Oficiul Național al Registrului Comercial sau Oficiul Registrului Auto Român, sau de către alte instituții publice. Pe certificatul constatator se pot regăsi informații precum numele și adresa persoanei fizice sau juridice care a solicitat documentul, numele și semnătura persoanei care l-a eliberat, data eliberării, perioada de valabilitate a documentului etc.
Daca aveti nevoie de un certificat constatator pentru orice scop, puteti apela cu incredere la noi. Oferim cele mai rapide si sigure servicii de eliberare a certificatului constatator, de la Registrul Comertului, doar pentru firme.
Acest document este indispensabil in cazul in care doriti sa va schimbati domiciliul, iar el trebuie sa fie eliberat de catre autoritatile competente. Noi vom lua toate masurile necesare pentru ca procesul de obtinere a certificatului constatator sa se desfasoare rapid si in conditii sigure.
Obtinerea unui certificat constatator nu este o procedura care se desfasoara intr-o clipa. In functie de situatia specifica in care va aflati, eliberarea unui certificat constatator poate dura cateva zile sau chiar mai mult.
In general, pentru a obtine un certificat constatator, va trebui sa:
– faceti o cerere catre autoritatile competente (de ex. Oficiul Registrul Comertului);
– prezentati documentele necesare (de ex. actele constitutive ale societatii);
– aveti in vedere ca exista anumite taxe de eliberare a certificatului.
In momentul in care doriti sa va faceti un certificat constatator, trebuie sa tineti cont de anumite costuri. De exemplu, aveti nevoie de o hartie speciala pe care se va tipari certificatul, costul acestei hartii este de 10 lei. In plus fata de asta, mai aveti nevoie si de o taxa notariala, care in functie de judet poate varia intre 50 si 150 lei.
Un certificat constatator se intocmeste din urmatoarele documente:
-o cerere scrisa de catre solicitant, in care se mentioneaza numele, prenumele, adresa, CNP-ul si telefonul acestuia;
-un act de identitate – buletin de identitate, passport sau carte de identitate;
-un document care atesta domiciliul in Romania – chitanta pentru plata utilitatilor, contractul de inchiriere sau alt document similar.